دوستت دارم

.....................



دوستت دارم

ی میخواهم ڪنـار ٺو
در سڪوٺ سٺــاره ها
بگـویـم دوسٺٺ دارم
آرام بگویی من بیشٺر
امشـــب تـرافیـکِ دلتنـگی
تمامِ دریچه های قلبم را
مسـدود کـرده اسـت بـه گمـانـم بـاز هـم پـایِ تــو
در میـان اسـت
دلتنگى هاى آخرِ شبِ من هيچ شعبه
ى ديگرى ندارد يا عكس ميبينم يا آهنگ گوش ميدهم و
گیجم مثل اسفند
که معشوقه ی زمستان است
اما همه می خواهند
دستش را
در دست بهار بگذارند
وقتی خیالِ بودنت را
با کمی دیوانگی
هَم میزنم
خوشبختی از تمامِ جانم سرریز میشود
می‌دانم
هرگز پیدا نخواهیم کرد
من کسی را
که به اندازه‌ی تو دوستش داشته باشم و تو کسی را
که به اندازه‌ی من دوستت داشته باشد
دل تنگی های شبانه ام
جور دیگریست وخیم تر و بدتر و دشوارتر
مثل قفسی ست که میله هایش
هر ثانیه نزدیک و نزدیک و
نزدیکتر میشوند
هوای اردیبهشت و
نمِ باران و
دست هایی که نیست
اصلا رسالت اردیبهشت را تُ با نبودنت زیر سوال برده ای
دیگر حساب روزهایم از دستم در رفته تمام روزهایی که تو نیستی
روزهایی که من مانده‌ام
روزهایی که میخواستم باشی
روزهایی که قرار نبود بی‌قرار باشم
روزهایی که زود شب شدند
روزهایی که تمام نمی‌شدند
روزهایی که
تمام وجودم لرزیدن





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 22 / 2

و ساعت 6:15 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3421
بازدید دیروز : 19428
بازدید هفته : 49433
بازدید ماه : 55745
بازدید کل : 988045
تعداد مطالب : 24310
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



دوستت دارم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................